top of page

REKLAMACJE

W PLATAN ROOM bardzo zależy nam na tym, żeby Klienci otrzymywali artykuły w jak najlepszej kondycji. Niekiedy, może się przydarzyć, że przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu.

Uszkodzenie przesyłki stwierdzone podczas dostawy: Jeśli podczas dostawy zauważysz uszkodzenie opakowania przesyłki lub artykułu, wówczas zalecamy wykonanie jednej z dwóch czynności:

  • Odmowa przyjęcia. Polega na poinformowaniu kuriera, że nie przyjmujesz dostawy uszkodzonego artykuł. W momencie, kiedy przesyłka wróci do nas, skontaktujemy się z Tobą i uzgodnimy, czy życzysz sobie, żebyśmy wysłali zamówienie ponownie, czy też całkowicie rezygnujesz z zakupu. W przypadku rezygnacji, automatycznie otrzymasz notę korygującą do wystawionej wcześniej faktury i zwrócimy Ci wszystkie wpłacone pieniądze.

  • Przyjęcie dostawy i spisanie protokołu szkody z kurierem. Kurier ma obowiązek posiadać przy sobie druk protokołu szkody. W przypadku, jeśli zamierzasz przyjąć przesyłkę bez względu na uszkodzenie opakowania zewnętrznego, poproś kuriera o spisanie protokołu szkody i adnotację na liście przewozowym na temat uszkodzonych paczek. Ułatwi nam to przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego.

 

 

Zalecamy, żeby każdorazowo, kiedy masz obawy, że zawartość przesyłki może być uszkodzona, wykonać zdjęcia opakowania przed jego rozpakowaniem. Postępując w ten sposób, ułatwiasz nam ustalenie czy do uszkodzenia doszło w transporcie. Pozwoli nam to na szybsze rozpatrzenie reklamacji i lepsze zabezpieczenie artykułu w przyszłości.

bottom of page